Conducerea Polaris M Holding consideră că sezonul estival și cantitatea dublă a gunoiului din această perioadă le îngreunează activitatea.
Într-un comunicat, Departamentul de Comunicare și Relații Publice al Polaris M. Holding arată că turiștii veniți pe litoralul românesc au dublat cantitatea de deșeuri pe care compania le colecta. În plus, compania are probleme și cu forța de muncă.
“În perioada 2020-2021, de la venirea pandemiei, am fost nevoiți să ne aducem forță de muncă din afara României, pentru că nu am găsit în municipiul Constanța personal specializat, care să desfășoare activitatea de Salubrizare în teren, pentru municipiul Constanța. Restricțiile de călătorie impuse de pandemie anul trecut, ne-au împiedicat să îi aducem pe muncitorii care trebuiau să își înceapă activitatea la Polaris, încă din această primăvară”, arată Polaris M Holding.
Compania susține că este în discuții cu alte localități din județul Constanța pentru a găsi angajați.
Compania susține că primește în fiecare săptămână sesizări însoțite de fotografii din mai multe zone ale Constanței, de unde oamenii reclamă cantitățile dublate de gunoi menajer.
“Acest lucru se întâmplă pentru că în zonele respective populația orașului s-a dublat. Vorbim de zona centrală a orașului, dar și de stațiunea Mamaia. În contextul actual, deși contractul încheiat cu administrația publică locală prevede că activitatea de colectare ar trebui realizată o dată la 2 zile pentru asociațiile de locatari din municipiul Constanța, cu toate acestea Polaris M. Holding colectează deșeurile în fiecare zi. La unele platforme, ajungem să colectăm și de 3, chiar 4 ori pe zi”, mai spun reprezentanții companiei.Polaris M. Holding.