După ce Dobrogea Live a scris că în plină criză financiară, CSM Constanța cheltuiește 425.000 de lei pe imagine, Mihai Ochiuleț, directorul clubului, a revenit luni, 3 martie, cu mai multe explicații.
Vă reamintim, prin trei achiziții directe realizate în data de 6 februarie, conducerea CSM Constanța a decis că este momentul pentru a investi în imagine suma de 425.000 de lei pentru cinci luni. Primul contract, în valoare de 200.000 de lei este pentru „servicii video și promovare, comunicare, transmisiuni precum servicii de realizare video, transmise live și postări pe social-media pentru o perioadă de 5 luni”, al doilea contract, în valoare de 125.000 de lei este pentru servicii de mentenanță a aplicației mobile, iar al treilea contract, în valoare de 100.000 de lei este pentru „servicii de elaborare, implementarea și urmărirea unei Strategii de marketing și comunicare”.
Explicațiile lui Ochiuleț
„Suma de 425.000 lei, pentru asigurarea a trei servicii pe o perioadă de cinci luni pe care CSM le-a contractat, poate părea, într-adevăr, mare pentru perioada dificilă prin care trece Clubul. Dacă o raportezi însă la bugetul total, de 35.000.000 lei, sau la datoria lăsată în urmă de fosta conducere, de minimum 15.000.000 lei, sau la suma alocată în trecut pentru același tip de servicii, de 1.525.000 lei, cheltuiala noastră nu este una care să întreacă bunul simț. Apoi, dacă o raportezi și la salariile angajate de fosta conducere la sporturile pe echipe, fără prevedere bugetară, pot spune, de pildă, că din aceasta poți asigura doar 2-3 salarii pe un an de zile. Deci, nu se salvează nici clubul și nici vreun sport de echipă cu acești bani”, explică directorul CSM Constanța.
Pe de altă parte, atunci când a fost numit director, Mihai Ochiuleț spune că și-a asumat să asigure nu doar existența sportivă a Clubului, ci și buna funcționare și, mai ales, refacerea credibilității bine șifonate a acestuia.
„La momentul de față, întrucât bugetul alocat de municipalitate este insuficient pentru a acoperi datoria istorică și a asigura același nivel de performanță, căutăm sponsori. Pentru a-i convinge, trebuie să le arătăm că ne mișcăm, că existăm, că obținem rezultate; iar pentru a rămâne în diviziile superioare, avem nevoie de suporteri. Clipurile, transmisiunile în direct, postările pe paginile de social-media, pe site, pe aplicație, toate sunt gândite numai în acest sens. Proiectăm chiar și o emisiune pe canalul Clubului, pentru a prezenta activitatea și performanțele tuturor sportivilor noștri”, spune directorul.
Nu în ultimul rând, el explică faptul că CSM Constanța nu are oameni dedicați sau specializați care să se ocupe cu partea de comunicare, foto/video, transmisiuni, motiv pentru care a apelat la surse externe. „Am încheiat trei contracte pe cinci luni, tocmai pentru că în luna iunie vom trage linie cu absolut toate cheltuielile și veniturile Clubului și vom vedea ce este de făcut. Până atunci însă, datoria mea este să promovez activitatea Clubului, cu trei scopuri: atragerea de sponsori, participarea cât mai multor suporteri la meciuri și, nu în ultimul rând, pentru a le arăta și sportivilor că mergem înainte”, concluzionează Mihai Ochiuleț.
Citește și: