- Clubul Sportiv Municipal Constanța este, din toamna anului trecut, în plină criză financiară. CSM pare că nu-și revine pe linia de plutire, chiar dacă fostul manager, Andrei Talpeș, a fost destituit la finalul lui 2024, iar în locul lui a fost pus Mihai Ochiuleț.
- În timp ce sportivi și antrenori valoroși pleacă de la club, iar altora li se micșorează salariile, conducerea CSM Constanța a decis că este momentul pentru a investi în imagine suma de 425.000 de lei pentru cinci luni.
Citește și: Antrenorul George Buricea pleacă de la CSM Constanța. „Nu au bani să țină o echipă competitivă”
Conform SEAP, în data de 6 febriarie 2025, CSM Constanța a făcut o achiziție directă de în valoare de 200.000 de lei. Concret, clubul municipal a cumpărat „servicii video și promovare, comunicare, transmisiuni precum servicii de realizare video, transmise live și postări pe social-media pentru o perioadă de 5 luni”. Ofertantul câștigător este SC R-Video Studio SRL, firmă deținută de jurnalistul Radu Popa.

În aceeași zi de februarie, CSM Constanța a achiziționat direct și „servicii ingest media”, care constau, conform SEAP, în: 1. preluare de conținut 2. Ingest Media (OUTPUT): ▪ Stream HLS; ▪ Re-encodare in 3 streamuri: 1Mbps/720P, 2,5 Mbps/720P, 4Mbps/720P ▪ Player video www.csmconstanta.ro si aplicatia de mobil CSM CONSTANTA, Android și iOS; 3. Disponibilitate serviciu: 99,9% # SUPORT TEHNIC SI MENTENANTA APLICATIE DE MOBIL CSM CONSTANTA (Android și iOS). Valoarea contractului este de 125.000 de lei pentru cinci luni, iar câștigătorul este SC Dotto TV Media SRL.

Tot pe 6 februarie, CSM Constanța a achiziționat cu 100.000 de lei „servicii de elaborare, implementarea și urmărirea unei Strategii de marketing și comunicare” pentru cinci luni. Ofertantul câștigător este Marketing Zoom Solutions S.R.L. Firma îi aparține lui Alin Valentin Angheluță (30%), Adela Adriana Angheluță (65%) și Gulei Petru (5%). Societatea a avut în anul 2023 o cifra de afaceri de 70.876 de lei și niciun angajat.

Contactat de Dobrogea Live, Mihai Ochiuleț, directorul CSM Constanța a declarat că „Nu s-a terminat criza la CSM, dar sunt lucruri care trebuie făcute”, iar alte detalii despre cele două contracte le va oferi abia luni, 3 martie.
Radu Popa a declarat că firma sa, SC R-Video Studio SRL, se va ocupa, în schimbul a 40.000 de lei/lună, de realizare de materiale video, transmisiuni, postări pe social-media (Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtoube).
Reprezentanții DOTTO TV Media spun că serviciile lor constau în mentenața oferită aplicației mobile a CSM Constanța, o aplicație care permite utilizatorilor să vadă meciurile online.
Vă reamintim, cheltuieli mari cu imaginea făcea și fostul manager al CSM Constanța. Dobrogea Live a scris, în 2023, cum clubul a încheiat opt contracte în valoare cumulată de 1,25 milioane lei cu firma deținută de un fotograf constănțean, care este prieten și colaborator lui Andrei Talpeș. Citește pe larg despre acest lucru.
Citește și:
Trebuia sa intrebati si cu ce pret au achizitionat acea aplicatie tot de la Dotto. Acolo sunt banii aruncati aiurea nu in mentenanta.