În luna aprilie, Iulian Călin (consilier local din partea USR) a fost numit director interimar al Complexului Muzeal de Științe ale Naturii (CMSN) Constanța, în cadrul căreia se regăsește și Delfinariul. Până acum, Iulian Călin s-a făcut remarcat prin deschiderea Planetariului (proiect început și derulat de fosta conducere), prin majorarea tarifelor la spectacolele delfinilor și printr-o achiziție prin care-și asigură o imagine bună în mass-media.
Despre Microrezervație trebuie să mai spunem că este în centrul unei controverse legate de mutarea animalelor la Medgidia, lucru confirmat de un angajat, dar infirmat total neconvingător de către Mihai Lupu, președintele Consiliului Județean Constanța. Tot conducerea Microrezervației va trebui să explice cum a construit o parcare vis-a-vis de Lidl (bd. soveja), distrugând un spațiu verde, în situația în care PUZ-ul zonei interzice clar acest lucru.
Grija de a avea o imagine bună în spațiul public a noului director al Delfinariului s-a concretizat în luna iulie când, în mai puțin de 24 de ore, CMSN a anunțat pe SICAP, a adunat oferte și a achiziționat servicii de campanii de publicitate în valoare de 63.000 de lei (fără TVA) pentru perioada iulie-decembrie 2022.
De acești bani, Delfinariul va primi vizibilitate pe unele televiziuni și radiouri locale, în câteva ziare locale și pe două bloguri.
Din păcate, Iulian Călin nu a răspuns solicitării „Dobrogea Live” de a prezenta referatul de necesitate care a stat la baza acestei achiziții, un document necesar pentru a înțelege de ce, printre primele griji ale noului șef de la Delfinariu, a fost să finanțeze campanii de imagine, deși Delfinariul din Constanța s-a bucurat mereu de atenția mass-media locale și naționale.