ActualitateCum a ajuns o firmă de apartament, fără angajați, să încaseze 20.000...

Cum a ajuns o firmă de apartament, fără angajați, să încaseze 20.000 de lei/lună de la CSM Constanța pentru „strategii de marketing și comunicare”

  • Pe 6 februarie 2025, CSM Constanța a achiziționat cu 100.000 de lei „servicii de elaborare, implementarea și urmărirea unei Strategii de marketing și comunicare” pentru cinci luni.
  • Ofertantul câștigător este Marketing Zoom Solutions S.R.L. Firma îi aparține lui Alin Valentin Angheluță (30%), Adelei Adriana Angheluță (65%) și lui Gulei Petru (5%).
  • Societatea a avut în anul 2023 o cifră de afaceri de 70.876 de lei și niciun angajat.

Marketing Zoom Solutions, o firmă cu sediul într-un apartament din București, a dat lovitura la Constanța: a pus mâna pe un contract de 100.000 de lei pentru cinci luni. Spunem că a dat lovitura deoarece firma nu a „văzut” atâția bani de la înființarea ei (2013), în acest sens stând mărturie cifrele de afaceri modeste înregistrate.

Situația financiară a Marketing Zoom Soluțion – sursa: Listafirme.ro

Cum a ajuns o firmă de apartament, fără angajați, fără să aibă nici măcar un site, să ofere servicii de implementare strategii de marketing și comunicare celor de la CSM Constanța? La aceste întrebări a răspuns Mihai Ochiuleț, directorul CSM Constanța, care ne asigură că achiziția este una necesară și nu încalcă nicio lege.

Citește și: În plină criză financiară, CSM Constanța cheltuiește 425.000 de lei pe imagine. Ochiuleț: „Sunt lucruri care trebuie făcute”

Selecția firmei Marketing Zoom Solutions S.R.L. s-a realizat în conformitate cu dispozițiile legale … Ca și în celelalte achiziții, obiectivul nostru a fost maximizarea raportului calitate-preț și obținerea unor servicii de marketing și comunicare de înaltă expertiză”, spune Ochiuleț.

Ținând cont că suntem la mijlocul lunii aprilie 2025, apreciem că strategia de comunicare a clubului sportiv încă se lasă așteptată deoarece nu se observă absolut nicio îmbunătățire în promovarea evenimentelor sportive. Despre strategia de marketing „de înaltă expertiză” nu prea are rost să vorbim, atât timp cât CSM Constanța este în colaps, majoritatea sportivilor și antrenorilor de valoare pleacă de la club sau intenționează să plece din cauza lipsei banilor.

Citește și: Reacția lui Mihai Ochiuleț (CSM Constanța): Cu 425.000 de lei cheltuiți pe imagine nu se salvează nici clubul și nici vreun sport de echipă

Mai departe, Mihai Ochiuleț spune că CSM Constanța a „analizat” patru firme pentru o astfel de activitate în domeniul marketing-ului și comunicării, iar în urma evaluării a fost selectată Marketing Zoom Soluțions, adică exact firma despre care, în spațiul public, nu există nicio informație lăsând impresia că este o firmă fantomă.

Deși firma este mai puțin vizibilă online, administratorul acesteia, Dr. Alin-Valentin Angheluță, este o personalitate recunoscută în domeniul marketingului și comunicării”, ne asigură Ochiuleț care îi face și un laudatio lui Angheluță: 15 ani de experiență în consultanță de marketing, comunicare și strategie; conferențiar universitar la Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Marketing; Prodecan/Decan la Bucharest Business School; Portofoliu de clienți care include companii de renume, precum: Grupul Bittnet, Autonom, Millenium Insurance Broker (MIB) SA; DDS Diagnostic SRL, Fileomera SRL, Melatera SRL, CECCAR, Roedl, Anadolu Medical Center, Life Dental Spa, Connected Medical Devices, IB Rheuma Clinic, Ocean Credit IFN, Oresa Ventures, Tripdor Travel, Triticum Sebeș Agrotineret, Urbis Adjud, Maritimo Shopping Center Constanța, Nexus Gaming.

Dincolo de CV-ul lui Angheluță, care este un document public, portofoliul de clienți enumerat mai sus nu poate fi verificat deoarece, așa cum am menționat, Marketing Zoom Solutions nu are un site în care să se prezinte, să-și prezinte realizările, specialiștii și portofoliul de clienți.

Am încercat să obținem un punct de vedere și de la Alin-Valentin Angheluță, care deși e specialist în comunicare, nu ne-a comunicat nimic. Rămâne de văzut dacă CSM Constanța se va alege cu ceva după cele cinci luni în care cheltuiește 100.000 de lei sau dacă nu cumva este încă o risipire a banului public.

Trebuie amintit faptul că Angheluță a semnat, în octombrie 2024, un contract și cu Primăria Constanța, doar că a făcut acest lucru prin intermediul altei firme în care este asociat și administrator: Marketing Zoom Expert SRL. Constractul, cu o valoare de 16.325 de lei fără TVA, avea ca obiect „achiziția serviciilor necesare pentru organizarea evenimentului aniversar Constanța-Brest, 31 de ani de relații bilaterale. Priorități ale viitorului”.

Citește și:

Doneaza pentru sustinerea DobrogeaLive

Urmărește-ne pe:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.