Primăria Constanța a anunțat că vineri se lansează noua identitate de brand a stațiunii Mamaia, care cuprinde un logo sferic însoțit sloganul „Unde distracția întâlnește marea”. Noul logo face parte dintr-un proiect de identitate de brand pentru care Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța (OMD) a plătit unei firme din Cluj 19.300 euro cu TVA. Sâmbătă, OMD a anunțat că renunță la acest logo.
Așa cum a arătat „Dobrogea Live” logo-ul livrat a fost cumpărat de către firma din Cluj de pe site-urile de stock, platforme care vând la liber imagini vectoriale, de obicei cu prețuri cuprinse între 2 și 20 de dolari.
„Pentru 15 euro/lună, poți descărca primul logo de pe un site. Pentru „doar” 80.000 de lei, Primăria Constanța l-a cumpărat pe al doilea. Ați găsit diferențele dintre cele două imagini. Ei bine, legenda spune că diferența de 79.926,5 lei dintre costul celor două o dă cea de-a treia cioară, pescăruș sau uliu de baltă (ce o fi el) care apare în noul logo al stațiunii Mamaia. Voi ce părere aveți.. ?”, spune deputatul constănțean Bogdan Bola (Forța Dreprei).
El atrage atenția că astfel de „achiziții” făcute de administrația PNL care conduce Primăria Constanța (președintele OMD Mamaia-Constanța este consilierul personal al primarului Chițac) sunt identice cu cele pe care gruparea Mazăre/Fădăgău le făcea în urmă cu câțiva ani.
„Același stil de mizerii făcute de Mazăre și Făgădău, continuate astăzi de Chițac..nimic „altfel”, totul la fel”, adaugă Bogdan Bola.