BusinessUnul dintre asociații firmei care a livrat brandul stațiunii Mamaia este prim-vicepreședintele...

Unul dintre asociații firmei care a livrat brandul stațiunii Mamaia este prim-vicepreședintele PSD Cluj-Napoca

Blue Sky Advertising, firma clujeană care a primit contractul de creare a noului brand al stațiunii Mamaia este controlată de Maria Emanuela Huruială, Mariana Ruscan și Radu Călin Lupaș.

Acesta din urmă este prim-vicepreședintele PSD Cluj-Napoca, iar la alegerile locale din 2020 a candidat pentru poziția de primar al municipiului.

Lupaș se recomandă ca antreprenor în imobiliare și horeca, domeniu în care a fondat franciza Salad Box, prezentă și în mall-urile din Constanța.

Blue Sky Advertising este firma căreia Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia – Constanța i-a atribuit direct un contract în valoare de 19.300 euro cu TVA, bani pentru care SRL-ul trebuie să livreze o nouă identitate de brand pentru stațiunea Mamaia.

În cadrul serviciilor din contract, firma trebuia să creeze un logo și și un slogan care să asigure noua identitate a stațiunii, însă societatea a transmis Organizației o siglă care a fost descărcată de pe site-urile de stock, de unde oricine poate cumpăra cu câțiva dolari logo-ul, așa cum s-a întâmplat și în cazul de mai jos.

Logo-ul de identitate al stațiunii Mamaia este identic cu cel al unui complex imobiliar din Spania

Managerul firmei a recunoscut că logoul a fost cumpărat de pe site-urile de stock, nu ’’realizat’’ așa cum se menționează în descrierea achiziției de pe SEAP. 

’’Într-adevăr, acel simbol a fost preluat, dar am lucrat foarte mult la manualul de identitate. Am avut un anumit timp la dispoziție ca să livrăm tot brandingul. (…) Nu pot să vă spun cu cât am cupărat sigla, este confidențial’’,  a declarat pentru ’’Dobrogea Live’’ administratorul firmei Blue Sky Advertising, Maria Emanuela Huruială.

În urma incidentului intens mediatizat, conducerea OMD Mamaia – Constanța a decis renunțarea la logo-ul furnizat de Blue Sky Advertising.

’’Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA. Contăm pe sprijinul publicului și al presei, pentru că ne dorim cu toții același lucru: un brand atractiv și original pentru Mamaia’’, se arată într-un comunicat al organizației. 

OMD Mamaia – Constanța este o organizație cu statut de utilitate publică înființată de Primăria Constanța în parteneriat cu asociații din industria ospitalității, structură care beneficiază de fonduri publice.

Urmărește-ne pe:

Doneaza