TurismDupă Londra, a urmat Varșovia. Mamaia și Constanța, promovate la Târgul de...

După Londra, a urmat Varșovia. Mamaia și Constanța, promovate la Târgul de Turism din capitala Poloniei

La câteva zile după terminarea Târgului de Turism de la Londra, OMD Mamaia Constanța este prezentă la Târgul de Turism din Varșovia.

Citește și: Mamaia și Constanța, promovate la Târgul de Turism de la Londra. „Prioritare vor fi întâlnirile cu tour-operatorii internaționali și cu agențiile de turism”

În prima zi a Târgului Internaţional de Turism de la Varşovia (Tour and Travel TT Warsaw), România a fost destinația care a ieșit în evidență atât în fața vizitatorilor prezenți la unul dintre cele mai importante târguri de turism din Europa, cât și în fața oficialităților care au vizitat standul țării noastre și au rămas impresionate de modul în care ne-am prezentat, spun reprezentanții OMD Mamaia Constanța într-un comunicat de presă.

De asemenea, Ambasadorul României în Republica Polonă – Cosmin Onisii, alături de Terente CIUI, secretar de stat în cadrul Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și de Ștefan Porojan, Ministru consilier în cadrul Biroului de Promovare Comercial – Economică al Ambasadei României în Republica Polonă ne-au arătat suport în vânzarea destinației noastre către tour-operatorii prezenți la târgul de turism din Varșovia.

Citește și: Brandul stațiunii Mamaia, stabilit printr-un concurs național de soluții. Cine se poate înscrie

Suntem extrem de plăcut surprinși de impactul pe care l-a avut standul României aici, la Varșovia, în rândul polonezilor. Destinația Mamaia Constanța este foarte cunoscută de către polonezi, se pare că turismul polonezilor în România și pe litoral din anii ’80 își spune cuvântul, toată lumea ne întreabă ce mai este nou pe la Mamaia și pe la Constanța. Sunt amatori, iar ‹traficul› de pliante a funcționat excelent. Totodată, am pregătit și niște mici surprize pentru vizitatorii standului nostru. Suntem încântați că am putut să prezentăm destinația noastră, oamenii au avut răbdare cu noi, ne-au ascultat și dorim ca acest târg, care reprezintă o potențială piață de aproximativ 100 de milioane de viitori turiști în plimbare în Europa sau pe meridianele lumii, o parte din acest business să ajungă și pe litoralul românesc și anume la Mamaia și la Constanța,” a declarat George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Delegația OMD Mamaia Constanța

Delegația OMD Mamaia Constanța a avut astăzi mai multe întâlniri cu tour-operatori străini interesați să includă destinația Mamaia Constanța în cataloagele lor de prezentare turistică, iar reprezentanții Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu s-au întâlnit cu una dintre cele mai importante linii aeriene low cost, Lot Airlines.

Standul Organizației noastre a fost vizitat de turiști polonezi plăcut surprinși de schimbările de pe litoralul românesc al Mării Negre, din stațiunea Mamaia.

România are statutul de țară parteneră în cadrul târgului de la Varșovia din acest an, unde participă peste 500 de expozanți din întreaga lume. Evenimentul este o oportunitate deosebită de a readuce în atenția turiștilor străini frumusețile naturale și culturale ale României.

Înființată în primăvara acestui an, OMD Mamaia Constanța își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care destinația Mamaia Constanța o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

Urmărește-ne pe:

Doneaza