Primăria Constanța nu are centru de informare turistică, însă compensează acest neajuns printr-o secțiune dedicată promovării orașului pe pagina sa oficială.
La secțiunea „Tursim”, la subcategoria „Descoperă Constanţa”, regăsim un text care descrie orașul de la malul mării în termeni superlativi, care nu au, însă, nicio legătură cu realitatea.
Astfel, de pe site-ul Primăriei aflăm că Constanța este „cel de-al doilea oraș al României ca importanță generală”.
Oficial, din punct de vedere economic, Constanța dispune de un buget care o situează pe locul 9 în topul municipiilor din România, iar din perspectiva numărului de locuitori, orașul se află pe poziția a 5-a.
De asemenea, reprezentanții administrației locale scriu despre Constanța că este „unul dintre cele mai mari și frumoase orașe-port din Europa”…
„Piperchi, șuberec, kebab, gyros, souvlaki”
În privința stațiunii Mamaia, site-ul Primăriei arată că dispune de „plaje late cu un nisip auriu fin și o mare de un albastru superb” și este „cea mai la modă și mai dinamică stațiune”, titlu pe care l-a obținut în anul 2012 la Festivalul Internațional al Cluburilor de la Monte Carlo, ca urmare a eforturilor depuse de Radu Mazăre .
Primăria Constanța încheie textul de promovare a orașului Constanța și a stațiunii Mamaia cu un îndemn la „experiențe culinare desăvârșite”, însă niciun preparat local nu se regăsește pe lista recomandată.
„Piperchi, șuberec, kebab, gyros, souvlaki sau rețete mediteraneene sofisticate preparate din scoici și fructe de mare cu arome si mirodenii de tot felul, vrăjesc pur și simplu papilele gustative”, se arată în secțiunea „Turism” a site-ului municipalității.
Pe restul secțiunii, singurul instrument de promovare a orașului abundă de clipuri realizate la nivel de amator, postate în 2016.
Citește și: Constanța, orașul în care primarul se dă cu parfum peste transpirație