Primării DobrogenePrimăria Constanța va monitoriza prin GPS traseul fiecărui angajat Polaris și va...

Primăria Constanța va monitoriza prin GPS traseul fiecărui angajat Polaris și va cere companiei raportări permanente ale intervențiilor. Rezilierea contractului devine posibilă

Primăria Constanța obligă operatorul de salubrizare Polaris să echipeze cu GPS toate utilajele, echipamentele, mașinile, precum și personalul angajat, iar compania va trebui să permită accesul municipalității în timp real la sistemul de monitorizare. 

Complementar, potrivit contractului care va fi modificat, operatorul va trebui să pună la dispoziția primăriei raportări orare cu intervențiile planificate.

Noile obligații, votate marți de consilierii municipali, nu vor duce la dezvăluirea identității angajaților, ci va transmite doar datele de localizare. În cazul în care echiparea cu GPS a personalului se va dovedi imposibilă din rațiuni GDPR, Polaris va asigura echiparea cu GPS a tuturor ustensilelor utilizate de angajați în prestarea activității de salubrizare.

Termen de reziliere pentru neîndeplinirea obligațiilor, sfârșitul lunii martie

De subliniat că Hotărârea de Consiliu Local, care va fi anexă la contractul semnat în urmă cu 15 ani între Radu Mazăre și Polaris, va permite pentru prima dată cu adevărat rezilierea înțelegerii între cele două părți.

Termenul de îndeplinire integrală a noilor norme de către Polaris este data de 28 februarie 2023, iar fiecare zi de întârziere va fi penalizată cu 30.000 de lei, iar dacă operatorul nu implementează sistemul în 30 de zile de la data menționată, contractul va fi reziliat.

Pentru monitorizarea facilă, Polaris are obligația de a pune la dispoziția Primăriei echipamentele și aparatura necesară pentru urmărirea prin GPS a activității de salubrizare în timp real, parola și username-ul pentru accesarea sistemului și integrarea acestora în platforma GPS de unde municipalitatea să poată colecta datele. Aparatura va consta din 2 monitoare cu diagonala de minim 110 cm și computerele aferente, apte să suporte derularea monitorizării GPS.

Operatorul de salubritate va trebui să asigure primăriei accesul în timp real, pe bază de date livrate de sistem la fiecare 2 minute, la datele despre poziționarea, traseele parcurse și intervalele de timp alocate de către toate și fiecare dintre utilajele, echipamentele, autovehiculele și personalul implicate în activitatea de salubrizare în care acestea prestează.

Raportări permanente ale intervențiilor

De asemenea, operatorul de salubrizare va trebui să pună la dispoziția primăriei rapoarte orare zilnice și lunare privind nomenclatorul de trasee și locații (străzi, zone, piețe, parcuri, parcări, puncte de colectare etc) programate pentru intervenții prin ordine de lucru/ordine de lucru suplimentare/grafice de lucrări sau orice altă dispoziție a municipalității pe care s-a acționat, cu posibilitate de filtrare la nivel de perioadă (oră/zi/lună). 

Rapoartele trebuie să prezinte nominal traseele pe care s-a acționat, cât și procentul din numărul total de trasee ce trebuiau executate în unitatea de timp la care se referă.

Polaris va păstra pe cheltuiala sa datele în format electronic pentru o perioadă de 3 ani de la data achitării serviciilor de salubrizare și are obligația de asigura accesul nelimitat și permanent al primăriei 24/7 la aceste informații.

Citește și:

Urmărește-ne pe:

Doneaza